среда, 22 апреля 2015 г.

СВЯТО СМІХУ ДЛЯ ДІТЕЙ

Хто кого розіграв?
автор: Наталія Козленко

Цього дня в містах і селах
Люди радісні, веселі.
Всі жартують і сміються,
До розігрувань вдаються.

Я всі розіграші знаю
І на жоден не зважаю.
Ось чому на Перше квітня
Я до жартів непохитний!

Перше квітня. Друг Микола
Дзвонить вранці, каже: “В школі
Карантин оголосили,
Нас на тиждень відпустили!”

Що робити? Жарт чи правда?
Другу довіряти варто!
Я цю новину чудову
Розповів сусіду Вові.
Він повірив. Ми одразу
Сповістили всіх із класу.
Перше квітня, карантин…
Хоч би сумнів був один!
Всі повірили охоче -
Прогуляти – хто не схоче?

Тож лише один Микола
Цього дня пішов до школи.
Дуже сильно реготав,
Що мене так розіграв.

В школі ж стало, як на лихо,
Вже Миколі не до сміху -
Зовсім він не сподівався,
Що настільки жарт удався!

Перше квітня наш Микола
Чесно висидів у школі…
Сам на сам з учителями
Він виблискував знаннями…

Хто ж кого тут розіграв -
Сам у себе я спитав?
Я ж казав, на Перше квітня – я до жартів непохитний!!!


Комментариев нет:

Отправить комментарий